loading...
tarmim mo
میلاد جهانی بازدید : 35 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

مزوتراپی روشی موثر در جلوگیری از ریزش مو
ریزش مو یکی از رایج‌ترین مشکلات امروزی است. اگرچه از دست دادن 25 تا 50 تار مو در روز امری طبیعی است، اما گاهی اوقات ریزش مو می‌تواند بسیار بیشتر و سریع باشد و باعث نگرانی شود. مزوتراپی ممکن است به جلوگیری از ریزش مو، بهبود کیفیت مو و تحریک رشد مو کمک کند.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:
مزوتراپی برای مو چیست؟
مزوتراپی برای ریزش مو چگونه کار می کند؟
روند مزوتراپی برای مو چیست؟
چه مدت درمان طول می کشد؟
چه کسی نباید برای از دست دادن مو به دنبال مزوتراپی باشد؟
هزینه مزوتراپی چقدر است؟
مراقبت و نگهداری


برای خواندن ادامه این مطلب لینک زیر را کلیک کنید
https://bit.ly/3nxNpUF
راه‌های تماس با ما👇
https://muba.ir/
031_33123
0912 30 32 165
#ترمیم_مو
#پروتز_مو
#موبا
#پروتزمو
#کاشت_مو
#آرایشگران
#زیبایی

میلاد جهانی بازدید : 48 دوشنبه 07 مهر 1399 نظرات (0)

 

ترمیم مو و پروتز مو آقایان (پروتز مو مردانه)

 

چه اطلاعاتی در مورد ریزش مو مردانه و پروتز مو آقایان دارید؟

بالغ چه بر 80 درصد آقایان در دهه پنجم زندگی خود نازک شدن و ریزش تارهای مو را به طرز چشمگیری تجربه می‌کنند. ریزش مو مردانه پس از 20 سالگی شروع شده و تا پیش از شروع 30 سالگی حجم زیادی از تراکم مو از دست می‌رود. در حال حاضر بیشتر آقایان در ایران دچار ریزش مو هستند و اگر آن را کنترل نکنند، در آینده نزدیک با طاسی رو به رو خواهند شد. 

امروزه علاوه بر مسائل ژنتیکی و روحی، تغذیه نامناسب و قرار گرفتن در میان دستگاه‌هایی که رادیواکتیو را متشعشع می‌کنند به دلیلی برای ریزش مو تبدیل شده است. در بسیاری از موارد، ریزش مو عواقب روحی و اجتماعی زیادی برای افراد به بار آورده و سبک زندگی آن‌ها را دستخوش تغییرات ناخوشایندی می‌کند. صرف وقت و هزینه زیاد و عدم قطعیت درمان نیز از جمله دیگر عوارض ریزش مو است.

شاید اکثر افرادی که دچار ریزش مو هستند، کاشت مو را به عنوان راه‌حلی قطعی برای این بیماری بدانند، در صورتی که برای دریافت نتیجه مثبت از کاشت مو شرایط خاصی لازم است. فرد باید از بانک مو مناسبی برخوردار باشد و همچنین علت ریزش مو او رفع شده باش

برای خواندن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید

میلاد جهانی بازدید : 67 شنبه 05 مهر 1399 نظرات (0)

پروتز مو چیست ؟

پروتز مو بهترین روش ترمیم مو و یک پیشنهاد ایده‌ال برای تمامی افرادی است که به دلایلی همچون ژنتیک یا بیماری‌های خاص به ریزش مو دچار شده‌اند. بسیاری افراد پروتزهای مو را مشابه پوستیژ یا کلاه گیس می‌دانند، اما این دو روش باهم تفاوت دارند.
پروتزمو از دو ناحیه اصلی به نام «بیس» و «مو» ساخته شده است. قسمت بیس یک توری ظریف و مشبک است که از جنس توری ضد حساسیت نانو و متناسب با سایز سر افراد ساخته می‌شود. بیس پروتزهای موی طبیعی به گونه‌ای است که به راحتی و بدون ایجاد احساس ناخوشایند بر روی سر قرار می‌گیرد. بافت طراحی شده برای بیس امکان اکسیژن‌رسانی به پوست کف سر را فراهم کرده و به موهای جدید اجازه می‌دهد به سادگی از منافذ موجود بر روی بیس عبور کرده و به رشد خود ادامه دهند.
در این روش تارهای مو از طریق یک پروتز روی سر نصب می‌شوند. کیفیت بیس پروتزهای مو و استفاده از تار موی طبیعی در ساخت آن مهم‌ترین فاکتور در به‌دست آمدن نتیجه بسیار طبیعی و رضایت‌بخش برای افراد است.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید

میلاد جهانی بازدید : 56 شنبه 05 مهر 1399 نظرات (0)

ترمیم مو چیست ؟

هدف اصلی روش‌های ترمیم مو برطرف کردن معایب و محدودیت‌های استفاده از روش کاشت مو است. مهم‌ترین مزیت کاشت مو قابلیت رویش مو پس از پیوند مو است. اما استفاده از این روش برای کسانی که بانک موی مناسبی ندارند و یا به علت بیماری‌های خاص و عوارض شیمی درمانی به‌طور کامل موهای خود را از دست داده‌اند به هیچ وجه کاربرد ندارد. اما روش جایگزین چیست؟
ترمیم مو روشی همانند کاشت مو است با این تفاوت که به جای اینکه تارهای مو مستقیما روی پوست سر افراد کاشت شود، از طریق یک پروتز روی سر نصب می‌شود. کیفیت و استفاده از تار موی طبیعی در پروتز مو مهم‌ترین فاکتور در بدست آمدن نتیجه رضایت‌بخش برای افراد است. در این روش هیچ‌گونه عمل جراحی، بیهوشی و حتی جراحت وجود ندارد و انتخاب میزان تراکم مو و رنگ مو می‌تواند با توجه به سلیقه و فرم صورت افراد انجام گیرد.

برای خواندن این مطلب اینجا را کلیک کنید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 826
  • بازدید کلی : 1,575